11.08.2004

Puting.

Tidak ramai yang ketahui fakta ini, tetapi gadis-gadis yang berada di sekitar kita, seperti Sarimah Ibrahim dan Jeslina Hashim, boleh dikategorikan sebagai "Orang". Menurut Charles Darwin, seorang saintis terkemuka Eropah pada kurun ke-19 yang telah menerajui Teori Evolusi pada tahun 1859, gadis sebenarnya adalah keturunan monyet dan ini membolehkan mereka ditempatkan dalam kategori saintifik "Orang".

Ya, benar! Si Gadis yang comel yang anda asyik intai dari tingkap bilik anda sambil melancap itu sebenarnya seekor beruk. Tetapi jangan pula gelisah, susah hati atau bunuh diri. Kesimpulannya, gadis-gadis ini masih comel dan mempunyai tetek yang boleh dijilat dan bukankah itu satu matlamat untuk teruskan kehidupan anda setiap hari?

Kita telah membuktikan bahawa gadis adalah orang dan kita tahu bahawa setiap orang mempunyai sifat-sifat dan ciri-ciri yang berbeza kerana ini adalah pengetahuan am. Ini digelar "individualisme" dan adalah suatu ide pemikiran yang menarik kerana ianya membuktikan bahawa terdapat gadis yang ada bulu di puting teteknya dan ada juga gadis yang tiada bulu di puting teteknya.

Jadi, di sini kita telah menemui suatu masalah yang tidak boleh kita elakkan dan beberapa persoalan muncul menghalang perjuangan kita. Bagaimana untuk jilat tetek gadis yang berbulu putingnya? Apa yang boleh berlaku jika terjilat bulu putingnya? Adakah menjilat bulu puting gadis itu memudaratkan kesihatan?

Sebenarnya, tidak ada apa-apa yang perlu kita risaukan kerana bulu-bulu di puting ini hanya hiasan semata-mata. Menjilat bulu puting gadis tidaklah memudaratkan kesihatan kerana bulu-bulu ini sebenarnya tidak ubah seperti rambut tetapi jikalau rambut tumbuh di kepala, bulu puting pula tumbuh di tetek (di puting secara spesifiknya). Tiada satu cara yang lebih baik untuk menjilat puting yang berbulu. Jilatlah menggunakan cara yang anda paling gemari.

No comments: